Ahoj,
- Rozložené akordy
- A´t je 3. prst všude tam, kde má být.
- „Zajetí dovnitř“ při hraní černých kláves.
- Zvlášť pravou a levou, spojujte, až když to bude jasné v obou rukách.
- Není kam chvátat, tempo klidně pomalé.
- I různé jiné akordy, nejen A, zkoušeli jsme třeba F# dur a fungovalo.
- Bach (Pr. 1)
- Zní to parádně, drobné výhrady:
- Druhá část (přechod mezi stránkami) ať neubírá na tempu
- Třetí část (před závěrem), z ní je hodně cítit nervozita, přitom není potřeba, máš to v rukách dobře 🙂
- Závěr – přebývající „g1“ v běhu v předposledním taktu celé skladby (bylo tam pak 17 šestnáctin, což je trošku moc)
- Sur le Fil (Tiersen)
- Melodie
- Už funguje i s levou
- Melodie je pořád jemně a piano, neměl by tam být takový dynamický skok mezi intrem a melodií.
- Intro
- V levé ruce opravit dva tóny, ne, že by tam ty, co hraješ, nefungovaly, ale ať je to harmonicky okey 🙂
- Napojení intra a melodie za sebou.
- Melodie
- Cave (Into my Arms)
- Intro
- Nechvátej, je to rytmicky poměrně komplikované, tak ať je tam všechno, co tam má být 🙂
- Nádechy před „rozjetím melodie.“
- Melodie
- Rozmysli si, jak to chceš dál hrát – jestli to chceš (melodii) fakt hrát, anebo třeba zpívat, je to na tobě.
- Intro
- Meadow
- Opakování, udržování tempa
- Máš opravdu tendenci hodně zrychlovat, ale zvládáš to udržet, když se daří.
- Zopákni i další strany.
- Zápis melodie do not
- Zkus si vzít nějakou melodii (klidně Stereo Madness) a zkus ji zapsat do not
- Pravá melodie, levá akordy, úplně jednoduše (co nejjednoduššeji).