Ähoj,
- Rozehrátí
- V levé kvinty, v pravé oktáva nahoru a dolů (stupnice)
- Pořád dbej na to, ať má levá ruka pěkně všechno uvolněné (i pravá, ale hlavně levá)
- Potom opačně, tedy v pravé kvinty, v levé stupnici
- Sur le fil
- Intro
- K tomu nemám co dodat, super
- Melodie
- Zrychluješ, nechvátej 🙂
- Přesnější rytmus, počítání na doby – aby druhá skupina byla opravdu až na „doba“ (v druhé době)
- Pedál vidím, že čistíš, ale každý klavír má trošku jinak pedál „hluboký,“ u mě je třeba až nahoru, aby se to neslévalo, to si musíš vždycky zkusit na každém klavíru, jak zabírá, kde a jak 🙂
- Zrychluješ, nechvátej 🙂
- Část s přehazováním levé
- Rytmicky ti funguje mnohem lépe než první část, protože nemůžeš chvátat.
- Další takty od 50 do 68
- Princip stejný jako na předchozí stránce, akorát je tam k tomu to přehazování levou 🙂
- Takt 69
- 19⁄16, takže počítání prv-ní-do-ba…čtvr-tá-do-ba-ješ-tě-tři-prv… 🙂
- V levé ruce jsou basové tóny úplně dole, hraješ je na „dlouhé struny,“ takže znění hodně a dlouho a umí všechno překřičet a překrýt => to úplně nechceš, takže spíš jemně 🙂
- V pravé jen šestnáctiny a zobáčky (akcenty)
- Intro
- Bach I
- Přechod na druhou stránku už lepší, nicméně stejně je pořád slyšet „tempový rozdíl.“ Ale už jsi skoro tam! 🙂
- Celkově to malinko zrychli, ale jen malinko, zkus postupně celé Praeludium zrychlovat a to ti samo automaticky krásně ukáže místa, která jsou slabší či málo jistá =>víš, na která místa se zaměřit
- Závěr už rytmicky drží, i finální takt je zpomalený, výborně.
- Začáteční část ti jde lépe, takže tu si klidně dostaň do finálního tempa a ostatní části přidáš, je zbytečné, abys pořád přehrával dokola pomalu to, co už potřebuje spíš usadit ve vyšším tempu 🙂