Ahoj,
- Amelie (Comp…)
- Zpočátku, když hraje jen levá, ať už se připravuje pravá, ať tam pak nenaletí najedou 😉 😉
- V přechodu do druhé oktávy taktéž – ať je prostě pravá připravená 🙂
- Všiml jsem si, že to celé hraješ „s půlpedálem“ – jako proč ne, zní to dobře 🙂
- Postupným hraním (opakováním) během jednoho sezení takhle postupně odkrýváš slabší místa – to je v pořádku, skladba ti sama ukáže, kde má rezervy a alespoň víš, na co se nejvíc zaměřit 🙂 Při veřejném vystoupení však adrenalin způsobí, že ti ruce pojedou samy a bude to znít lépe (anebo se to celé rozpadne, ale tohle se prostě nestane 😀 )
- V levé ruce – horní tóny (eedddd) jsou důležité (palcem), klidně je zahraj trošku více (ale jen ty horní, ne celou oktávu a sextu a kvintu, co tam je!) 🙂
- V části, kde jsou v pravé rozložené šestnáctiny – vnitřní akcenty palcem klidně více, ať více vyniknou (o trošku).
- The Meadow
- Poslední takt – neusekni ho, dodrž 4 doby.
- Zkus si představit, že sedíš v publiku a posloucháš… a podle toho udělat tu skladbu tak, aby zněla co nejlépe 😉
- Neuchvátávej dvojhmaty v pravé ruce (prsty 3 – 5, kde je „éčko“ nahoře) 😉