Hezký den,
- Běžné rozehrátí
- Kontrola tónu – akcenty a tiché tóny
- Např. na stupnici, 1 oktáva bez opakování horního a spodního tónu, tedy 15 tónů dokola, akcent na každou 4. (včetně 1.) – takže se to bude posouvat a musíte stupnici projet 2× (resp. 4× jedním směrem). Hrajte vše piano a zkuste dodat malinké akcenty (něco jako tóny mp) – jen trošku 🙂
- Kontrola tónu – akcenty a tiché tóny
- Menuet
- Bez pedálu (baroko) zní lépe 🙂 Navíc je třeba mít rukama vše dobře pod kontrolou.
- Část I
- Takty 1−−4
- Trylek začněte trošku dříve a ne tak prudce (tím, že začnete dříve máte více času na pomalejší tóny) 🙂
- Levá váže tóny (tím není potřeba pak pedál).
- Takty 5−−8
- Trylek na začátku 5. taktu taktéž volně a bez úderu na 1. tón – tedy ne TAratá, ale taraTá 🙂
- Takty 9−−16
- Opakují se situace z 1−−8, takže je sem přeneste – levá váže, pravá co nejvíce taktéž. Trylky jemně, tadaDá a ne Tadadá etc.
- Takty 1−−4
- Část II
- Vázaně 😉 😉
- Tiersen (Le Matin)
- Rytmika, počítání na šestnáctiny (prvnídoba druhádoba třetídoba čtvrtádoba) a pak to funguje 🙂
- Scott Joplin – The Entertainer
- Pedál pouštějte na každou synkopickou dobu – tedy PRV-ní-DRU-há, kde na PRV a DRU je pedál, na „ní“ a „há“ není 😉