Ahoj,
- Rozerhrávání
- Kvinty s pedálem, volně zápěstí a prsty, zvedá se pouze zápěstí, nikoliv prsty
- Skupiny po dvou, skupiny po třech
- Rozložení akordu
- Náhodně zvolený akord a schopnost rozdělit ho po třech a všech obratech oběma rukama
- Nahoru i dolů
- Palec v pravé vždy dole, pro levou zase malíček vždy dole (nedělej prstovou akrobacii)
- Prstoklady pravá: 1−3−5, 1−2−5, 1−3−5 a 1−3−5
- Prstoklady levá: 5−3−1, 5−3−1, 5−2−1 a 5−3−1
- Pro oboje prstoklady, využij celé délky klávesy, tedy při 1. obratu třeba A duru je potřeba 2. prstem v pravé zahrát klávesu E až „u dřeva.“
- Sedí liška pod dubem
- Ruce křížem, polkový doprovod, super, ještě to trošku „uhlaď,“ ať to tolik nekolísá 🙂
- Bach Preludium 1
- Tóny na závěru skupin už jsou skoro odstraněné, aby přeznívaly! Bezva!
- Ještě trošku plynulost, klidně to vezmi zpočátku s metronomem, nastav si třeba 80 BPM a i na 2. stránce ať se tam všechno vejde, na první pro změnu ať to neutíká rychleji.
- Cave, Into my Arms
- První řádek
- Přečteno super, prstoklady funkční (y)
- Akordy v 1. obratu (A‑C-F třeba) v pravé jako 1−2−5
- Druhý řádek
- Tóny P‑L jsou na střídačku, akorát se nevypínají, ale stále drží.
- Tím pádem máš celý úvod, přidej pedál. Čištění pedálu vždy mezi harmonickými změnami.
- Obecně ten pedál nějak zkus a pak uvidíš, jak ti to zvukově vyhovuje, pedál je dost o subjektivním cítění dané písničky či skladby.
- První řádek
- Tiersen – Sur le Fil
- Intro
- Už to začíná být plynulé, jen tak dál
- 1. takty v melodii
- Princip tam je (rytmus L‑P)
- Přidáme pomalu melodii, jen pravou a veeeelmi pomalu. Poté k tomu i levou a pedál (ale jen pokud ruce půjdou)
- Intro
- Meadow
- Napojení Intra na melodii ve stejném tempu – super!
- V místě, co se přidává basově levá, nezrychluj střídavé osminové, pořád je to stejné tempo.
- Pomáhá si NAHLAS počítat prv-ní-dru-há-tře-tí-čtvr-tá.