Dobrý den,
s Eliškou jsme se věnovali úkolům od paní učitelky, Eliška ví, co má dělat, do toho zasahovat nebudu, paní učitelka má nějaký svůj systém, tak ať se ho zatím Eliška drží.
Co se Elišky (Beethoven) týče, první část už vypadá docela pěkně, práce s pedálem bezva, hodně je potřeba soustředit se na přechod po první repetici.
Druhá část (po druhé repetici, to v F dur) pěkně zvlášť to, co tam má být a spojovat až ke značce (než začnou dvaatřicetiny).
Přinesl jsem noty na Canon in D, zkuste se podívat na 1. část (třeba 1. stranu) a vypreparovat z toho to, co bude Eliška hrát – tedy tu horní ruku. Začne to tím, že její kolegyně či kolega (ještě uvidíme, s kým si to zahraje) bude hrát basové tóny a vždy ty tři šestnáctiny, které tam tvoří harmonii, Eliška má tedy 1. řádek volno. V 2. řádku to má jednoduché, sestupná řada, třetí řádek totéž, ale v dvojhmatech atd. Pokud se povede přečíst alespoň 4−−5 řádek, bylo by to super. Pak bude platit to, že co má nožičku nahoru, to bude pravou, co nožičku dolu, to levou. Případné detaily doladíme (tužkou) přímo na papíru.
Budu se těšit v úterý buď 2. 2. 2016 anebo až 9. 2. 2016, nepamatuji si, jestli má Eliška prázdniny či nikoliv, to prosím ještě potvrdit. Každopádně ve 14.00 se budu těšit, děkuji 🙂