Ahoj,
- Uvolnění rukou
- V levé ruce se nějak ukazováčku nechce dolů, jinak je to poměrně hezky uvolněné. Pohyb více zápěstím, méně předloktím (skoro vůbec, kvůli kontrole tónu).
- V pravé je to uvolněnější 🙂
- Akordy a jejich označení
- sedmičky, maje a šestky, dury a molly.
- obrat akordu se dá nanačit lomítkem F/C apod., případně se to dá psát i jinak, ale to ve zpěvníkách nebejvá 🙂
- Různé písičky z modrého
- obecně
- Obraty vol spíše takové, aby to moc nebručelo, nemusí tam být takový kontrast hluboké:vysoké, ale zase pozor na to, aby se ti nemotaly ruce moc do sebe, není to až tak problém, ale chce to mít hodně pod kontrolou, co se děje 🙂
- Akordová melodie v pravé – je třeba součinnosti pravé a levé, pokud je v levé dominanta G, poté v pravé nemůže být akord C. Melodie v akordu se táhne nejvyšším tónem (dost nejčastěji), proto je třeba volit akordy a obraty takové, aby melodie zůstavala nahoře. Pokud by melodie chtěla „dovnitř“, není to problém, ale musí se to dobře udělat, aby to moc „neklamalo“ posluchače (zvýraznit hodně melodii)
- Sound of silence
- Jemně melodii a ještě jemněji doprovod 🙂
- Já budu chodit po špičkách
- Scarborough fair
- What shall we do with drunken sailor
- Bon soir mademoiselle paris
- volněji, ne tak zběsile 🙂
- Cikánka
- Tango – nejjednodušší varianta – 3 osminové a 2 šestnáctinové, takže táá-táá-táá-tata.
- Želva
- obecně
Předpl.