Ahoj,
- Rozehrátí & uvolnění rukou
- Při hraní oktáv & kvint pořád platí, že co nejvíce pohybu dělá dlaň, pohyb vychází ze zápěstního kloubu.
- Poly
- 3:2
- Ten už máš stabilní.
- 4:3
- Dostaň ho tam.
- Tam tadam tam padam
- 3:2
- Dynamika ve stupnici
- Libovolná stupnice
- 4 opakování – p, mf, f, p
- V každém opakování dynamicky co nejkonzistentněji.
- Verze piano je nejkonzistnenější, čím hlasitěji hraješ, tím více se ti tóny v rámci jednoho běhu různí.
- Přechod mezi forte a piano je dost těžký, buď začneš hrát hlasitě ještě první tóny tichého, anebo ubereš ještě poslední hlasitého. Přechod je třeba udělat tvrdý a „hned.“
- Libovolná stupnice
- Fun, fun
- Opáčko
- „efko“ v levé 🙂
- Začáteční část – prostě klídek, hodně při tom tancuješ a každý pohyb navíc přináší možnost nepřesnosti, takže jen bacha na to 🙂 Určitě není dobré hrát „v křeči bez pohybu,“ to je jasné, jen zase opak taky není oukej 🙂
- Shostakovich – March 1
- První 2 řádky
- Zpomal to, nechvátej 🙂
- Ab část
- Prsotklad v pravé, když to hraješ zvlášť pravou, tak to uděláš fpoho, ale jak připojíš levou, tak ti tam správně skočí v pravé prstoklad, ale pak ho změníš – třeba máš hrát tón „f“ palcem, zahraješ palcem a pak na tom stejném tónu vyměníš prst. Prostě – stůj si za svým prstokladem.
- Synchronizace, co je s čím, ještě to chce péči.
- Určitě nechvátej, volně, jako že fakt hodně volně, i když se Ti to zrovna daří, nezrychluj to, alespoň zatím, je třeba to usadit a uložit do paměti, aby si to ruce byly schopny vybavit, i když to pak budou zrovna hrát třeba i rychleji (později, mnohem později).
- Rytmus – první tři jsou půlové, třetí z nich dokonce půlová s tečkou, takže fakt zaveď pomalé počítání a narveš to tam, zkoušeli jsme to a fungovalo to.
- První 2 řádky
- Random písnička
- jen tak, for fun 😉