Ahoj,
- Tiersen – Valse
- Tuning rytmu, tedy aby šestnáctinové zněly jako šestnáctinové 😀
- Pravá ruka více melodii, levá méně hlasitě doprovod, hezky uvolněné úhozy pravou i levou, ať je to lépe pod kontrolou.
- Bacha na psaní písmenek, klidně si to „ze studijních důvodů“ udělej, ale pak podle toho nehraj, udělej si třeba kopii (čistou) a do kopie si udělej tónovou analýzu, ale pak stejně hraj podle čistých not. Samozřejmě si do not občas něco poznamenej – např. pokud je tam něco potřeba, nějaký nepříjemný tón s mnoha čárkami a tak – samozřejmě si ho tam taktéž poznamenám, případně akody (napířu si tam G7 etc.) 😉 Ale rozhodně ne všechny tóny, navíc pokud se všechny opakují 😉 😉
- Barevná béčka – to je naopak super, ale doporučuji každé béčko barvit jinou barvou (stabilně stejně pořád) – tedy např. béčko bude růžové, es bude zelené, as bude třeba hnědé – to je fuk, ale pořád stejně.
- Grieg – Walzer
- Vezměme prvních pár taktů.
- Nejsou tam žádné velké zrady, základní přečtení by mělo být snadné. Pak se podíváme na zvuk, aby to dobře znělo 🙂
- Moc dobře děláš, že zase hraješ víc pravou oproti levé, to je super!
- Vše hraj zpočátku velmi pomalu, v levé neskákej malíčkem, ale 5−−21−−21 nebo 5−−31−−31, volně zápěstím 🙂