Ahoj,
- Rozehrátí
- Kvinty, dlaně, volně zápěstí, dělení po 3 a po 4.
- Polyrytmus 3:2
- Opakování.
- Viz video: https://youtu.be/UDCtHZUUvk0
- Labutě
- Do dvojčáry
- Začátek super, ale pak tápe, párkrát zkusíme a uvidíme, jestli si vzpomene 🙂
- Nakonec si tedy vzpomněla, nicméně tam má trošku jiné akordy, než jsme dělali (taky fungují, to je v pohodě, jen je to jiné, než jsme dělali) 🙂
- Za dvojčárou
- Pravá super, resp. první 4 takty, pak už je to náhoda 😀
- S akordy jsme to nakonec taky dali, ale určitě to chce ještě více.
- Validace
- Zkuste trošku zapracovat na neustálé potřebě validace, po každém tónu vidím, že se na mě upírá očima, aby viděla, jestli schvaluji, co dělá. Prostě – musí jet sama za sebe 🙂 S jistotou.
- Vím, že tohle je docela těžké, zpočátku, ale jen abys věděla, že to máte tutím směrem lehce tlačit. Fakt jen lehce, žádný šílenosti, prostě zkus nereagovat, když hraje, neprozradit, jestli je to správně a tak – sama musí slyšet a poznat, jestli je to správně. Takže tohlencto je potřeba do mako dostat 🙂
- Zkuste trošku zapracovat na neustálé potřebě validace, po každém tónu vidím, že se na mě upírá očima, aby viděla, jestli schvaluji, co dělá. Prostě – musí jet sama za sebe 🙂 S jistotou.
- Prstoklad
- Dvojhmaty hezky dvěma prsty typu 2⁄4 a 1⁄3 nebo 3⁄5, nic jako 2⁄3 vidlička, jo? 🙂
- Do dvojčáry
- Mach a Šebestová
- Noty původně z flétny, opatřili jsme akordy G, D a Ami (všechny už známe a umíme vytvořit) 🙂
- Začneme pravou rukou a pak to postupně opatříme těmi akordy 🙂
- Nesmíme zapomenout na tón „fis,“ který se tam všude opakuje, je jak v melodii, tak v doprovodu, takže v akordu „D“ se taktéž nesmí zapomenout na tón F#.
- Prstoklady v pravé – zkuste co nejvíc zažít melodii, ať to úplně co nejdokonaleji funguje, díky! 🙂