Dobrý den,
- Uvolnění, rozehrání
- Oktávy, 3:2, 3:4
- Ve vyšší rychlostech čehokoliv – pozor na utažené malíčky a prsteníky pod dlaň, poté v ruce nastane tenze a prsty jsou pak a) pomalé, b) tuhé, takže ani rychlejší být nemohou.
- Sur le Fil…
- Opakování (přehrání)
- Rychlost v Etudě (Cz. op. 849 cv 1)
- Unisono (stejnohlas v pravé a levé)
- Stačí klidně 4 takty, ale pořád dokola a přesně, ať to nezakopává, ruce jsou synchronizované (aby nešly tóny nestejnojace).
- Postupně je cílem se dostat do 100 BPM na půlovou (200 BPM na čtvrťovou). Začněme na 50 BPM a přidávejme po 5−−10 BPM. 🙂 Zpočátku to půjde v pohodě, pak si jen hlídejte, která je která – v hlavě si nejdříve zkuste udělat rozdělení po třech (prostě si představte TUtutuTUtutuTUtutu a pak rovnou začněte v tutom tempu hrát).
- Klidně se nahrajte ve vyšším tempu a zpomalte si záznam a uslyšíte, kde co děláte nepřesně (je to dost poznat).
- Grieg – Arietta
- Z hlavy opakování (super!) 🙂
- Beethoven – Penny
- Zatím fakt pomalinku, ať vám to nedělá swing 🙂
- Trylek
- Postupně – zpočátku pouze jako šestnáctinové – tedy bude v taktu 8 tónů (je 2⁄4). poté jako trioly – tedy bude tam (3×3) + 2 tóny = 11 tónů
- Ale nejdříve fakt pouze jako šestnáctiny (viz papír vzadu)
- Běh
- Prstoklad v pravé.
- Pozor stále na malíčky a prsteníky, aby nebyly schované u dlaně a nedělaly tenzi! 🙂
- Zkuste si k tomu velmi pomalu přidat levou.
- Levá – obecně pro celou skladbu – je tam hodně opakovaných akordů, takže jemně a krátce, aby tam nebylo moc tónu a pravou levá nepřekřikovala.