Dobrý večer,
- Uvolnění
- Oktávy, chromatika, dohromady 🙂
- Vrhání tónů malíčkem
- Rozložený 5hlasý septakord C7 v levé i pravé
- Palec je „kotva“
- Ostatní prsty jsou „šikmo“ na tóny, kam mají jít a vrací se zpět nad své původní tóny.
- Bach I
- Hamonie
- Nejdůležitější je spodní tón, tedy Edim7 == Gdim7
- Pokuste se co nejvíce zpaměti, tím, že teď znáte harmonické postupy ve skladbě, bude se vám to ukládat kontextuálně jednoduššeji.
- Hamonie
- Heritage
- Ještě malinko výrazněji melodii
- 2. řádek – finální „béčko“ nahoře v akordu musí vysvitnout nad zbytek. Můžete rozložit do spodní sexty v levé ruce a nahoře mít jen 3 tóny více pod kontrolou 😉 😉
- 3. – 4. řádek – prstoklady
- Pravá super
- Levá taktéž 😉
- Celkově dejte do kupy, výraz, melodie výrazněji oproti doprovodu, doprovodná levá je fakt velmi jemná a „brumlá v pozadí“ 😉
- Tango (Martinů)
- Opatrně na přízvuky a akcenty, volně, žádný pedál (až do 3. řádku), jsou tam schválně divoké (trvrdé) disonance 😉 To je správně.
Příští týden běžně 😉 😉