Hezký večer,
- Uvolnění rukou, rozehrátí
- Kvinty + oktávy
- Odrazy v kvintách – při odrazu můžeme zkusit druhý tón směrovat na nějakou konkrétní klávesu, ale nejdříve musí být s jistotou vůbec zahrátí 2. tónu.
- Další příprava na hraní akordů a obratů – hrajte si pouze obraty za sebou v jednom akordu, tedy nahoru C=>C/E=>C/G=>C a dolů C=>C/G=>C/E=>C 😉
- Dbejte na správné prstoklady (v pravé 1−3−5 nebo 1−2−5, v levé 5−3−1 nebo 5−2−1)
- Lascia Ch’io Pianga (From Rinaldo)
- Max. první řádek, postupně po 2 taktech zvlášť pravou a levou, poté spojíte dvě ruce dohromady a pak až napojíte na další 2 takty a spojíte v jeden řádek (další 2 takty stejně – tedy nejdříve zvlášť, spojit dorhomady, pak až napojujte) 🙂
- Pod naším okýnkem
- V písničce vždy zvýrazněte melodii oproti doprovodu.
- V pravé ruce máte občas takovou „zvláštní“ křečovitý tvar, byť ruka není až tak neuvolněná.
- Provzdušněte trošku melodii, opakované tóny hrajte kratší, ať nejsou úplně „pápápá,“ ale spíš „papapá“ 🙂 Jsou to krátké slabiky – PodNaŠímOKýnKem a ne PódNáŠím 😉
- V zahradě na hrušce
- Zkusme také „zveselit“ podobným způsobem jako výše „pod naším“ 😉
- Tady určitě i zrychlit tempo 🙂
- Zkuste aplikovat i ten valčíkový doprovod 🙂