DObrý den,
- Uvolnění
- Oktávy, stupnice, chromatika, posunuté 🙂
- Posunutí – např. levá bude hrát od C, pravá od #C, ruce se krásně oddělují :-)4
- Oktávy, stupnice, chromatika, posunuté 🙂
- Koledy 😀
- Libovolné z Hezky zpracované koledy.pdf
- Rondo
- 2. strana – veeelmi pomalu dohromady 🙂
- Refrén – rozklady v levé je třeba začínat o dost dříve, prakticky předchozímu tónu ukradnete většinu délky, aby rozklad dojel do přízvučné doby přímo 🙂
- Vyzkoušejte si pomalu jen na nějakém konkrétním místu, nepřehrávejte zbytečně celé, naučte se to lokálně někde a pak to naučené jen aplikujete všude 🙂
- Všechny osminové v pravé jsou stejné! 😉 Neutíkejte si (nezbrklete, či jak to jinak říci) 🙂
- Neuchvátevejte si ty první dvě 🙂
- V levé ruce při střídání poloh příprava dopředu, ať už je ruka připravená na další. Ve finále je to pak docela svižné, tak ať to sedí všechno v sobě a navazuje to (bez záseků a tak)
- Rozložené akordy – bez slepování, snažte se, aby každý tón nezávisle byl slyšet odděleně a nepřezníval do jiných tónů (není to arpeggio)
- Při změnách v levé ruce je z A do D velký skok, je to klasický vrh malíčkem dolů, ruka musí být krásně uvolněná, aby to fungovalo 🙂
- Arietta
- Rozdělte si princip na 3 části – basový, vnitřní (tenor/alt) a melodický (soprán)
- Začněte pouze vnitřním, ať to jen bublá, žádný tón není hlasitější než jiný.
- Poté si přidáte basový tón v levé ruce a opět – ať vnitřek pouze bublá.
- No a nakonec… soprán.
- Přidání sopránu (aby zněl hezky) je dost těžké, ale stejně to zkuste
- Zatím priorita – vnitřní hlas jen jako doprovodné bublání 🙂
- Rozdělte si princip na 3 části – basový, vnitřní (tenor/alt) a melodický (soprán)
Příště s tím opět budu počítat v 19.00 ve středu 🙂