Dobrý den, ahoj,
Uvolňování
Platí pořád stejně – před hraním, uvolnit ruce, kvinty, oktávy, už se těším na nový nástroj, kde to půjde ještě lépe (bude mít větší odezvu od kláves, tedy ruce budou hrát více “samy”).
Mozart
1. část
Docela už oukej
2. část (běhy)
Osminové pořád nejsou osminové, ale takové “skoroosminové”, počkej si na ně, ať to tam rytmicky sedí, zkus počítání.
3. část (přechod z běhů do závěrečné kadence se čtvrťovými)
Tady je třeba více napojit v obou rukách, v místě, kde jsou v pravé osminy a v levé bublání šestnáctinami je třeba mít pořádně jasno v tom, co se tam hraje a jak to rytmicky souvisí se zbytkem!
4. část (melodická část s šestnáctinami v levé)
Pravá někam ujela (utekla), je třeba dbát pozornosti na to, co se tam přesně děje. Ve čtvrťové s tečkou je narváno 6 šestnáctin, tak ať tam jsou 🙂 Práce na trylku, už se to rýsuje 😀
Czerny 160⁄4
Přírazy se pokus jemněji, ve smyslu na dynamicky, ale že tu malou notičku zahraješ těsně před svojí následující, ale fakt hodně těsně a to tam udělá hroznej ráz 🙂 Zkus ji zahrát o malinko dříve 🙂
2. řádek – rozečteno, zkusme tedy velmi pomalu dohromady, pozor na 3. takt, je dost jiný oproti ostatním, tak ať tam sedí prstoklad a není to moc rozbité 🙂
Bach
Zkoušíme zpaměti 🙂 2 stránky prakticky jsou, už zbývá jen třetí a je to 🙂 Občas tam něco chybělo, ale to se poddá, jednou za čas je třeba to zkusit celé s notami a zkontrolovat si, jestli tam všechno, co má být, je.
Modrý zpěvník – A te Réhradice
Je to podboné Čechomoru 🙂 (asi odtud čerpali) 🙂 Samotného mě to překvapilo 🙂