Dobrý den,
- Menuet
- „blok“
- Do 13. taktu doporučuji v levé začít ještě na konci 12. taktu „géčkem“ malíčkem (5. prstem), abyste měl návaznost4
- Až půjde levá úplně automaticky (třeba že dokážete hrát levou a k tomu povídat co jste měl k obědu), potom až spojit dohromady. V praxi bychom tak mohli čekat třeba rok, než se ruka něco takového naučí, takže samozřejmě začnete dohromady dříve, až je levá „alespoň trochu“ funkční.
- Zatím nečtěte (pokud nechcete) dál, za repeticí se tam úplně všechno změní, tak ať toho najednou nemáte víc a nemotá se vám to.
- Beskyde
- Z hlavy (zpaměti) s T/D/S, super 😉
- pauzy ne na 2 doby, ale na 1, aby se čtvrťovéou dohromady měly 2 doby (2÷4. takt)
- Poslech
- Schopnost rozeznat tóny v akordech (a dalších kombinacích)
- Rozeznat vyšší a nižší tón
- Rozeznat počet tónů naráz
- čím bližší interval, tím hůř se rozeznává
- Zahrát akord (nebo vícezvuk) a nějaký jiný či použitý tón (z akordu) a hádat, jestli tam byl či ne
- Zahrát akord a obsažené tóny zazpívat (chce umět intonovat)
- Zahrát přes sebe různé souzvuky (byť nekonsonantní, nelibozvučné, hnusné) zkusit rozeznat počet tónů a stejně jako výše, jestli je nějaký obsažený či nikoliv, případně to umět zazpívat.
- Schopnost rozeznat tóny v akordech (a dalších kombinacích)