Ahoj,
- Rozehrátí, uvolnění
- Kvinty, zápěstí
- Polymetry
- Dynamika – neboj se při hraní s dynamikou trošku zrychlit, aby bylo víc tónů a bylo to víc slyšet 🙂
- Zkoušej klidně na 3:4 i 5:8 a podobně.
- Bach
- V celku.
- Na 1. stránce ještě trošku plynulost mezi tóny – musí to být fakt ta-ta-ta-ta-ta, občas to udělá tata – ta-ta-tata – ta-ta a podobně, hlavně v pravé ruce ony šestice nejsou úplně unifikované. (V jakém tempu si to hraješ? Podle toho se též odvíjí zbytek, pokud si to třeba hraješ rychleji, tak pak když začneš pomaleji, ruce zakopávají.)
- 2. stránka
- Od 2. řádku poslední takt do 4. řádku 2. takt (8 taktů) – přechod do závěru, objevil se tam (nejspíše v levé) chybný tón, pozor na tento přechod, je harmonicky dost divkový a je slyšet, když se tam něco netrefí 🙂
- Závěrečné 4 takty – výrazněji calando (do ztracena) a šestnáctinové „běhy“ plynule a bez záseků, musí to být jedna 14tónová linie, která postupně zpomaluje a ubírá.
- Waltz (Grieg)
- Skladba na 2 stránky v a moll.
- Pedál „tádáda.“
- Levou a pravou zvlášť, klidně celou první stránku (hodně se to opakuje), pokus se trošku spojovat, kdyby to šlo 🙂