Ahoj,
- Tiersen – La dispute
- Práce s pedálem – vezmi v pomalejším tempu, důsledně pedál, aby se tam neslévaly věci.
- Noha (pata) na zemi, zvedá se pouze špička nohy. Nejdou to bicí (tam se jede klidně celou nohou).
- V pravé suprově vystupuje melodie nad doprovod, nyní je třeba tóny ještě nepouštět – když se pak (viz výše) vyčistí pedál, najednou totiž tón přestane znít a není tam 🙂
- Z nějakého zvláštního důvodu nechce fungovat takt 15 – rytmicky je naprosto stejný, jako jakékoliv předchozí takty, kde je půlová s osminovou s tečkou v ligatuře a pak šestnáctina 🙂
- 4. takt – počítání na doby 🙂
- Hraj si pomalu v levé ruce pouze kvinty třeba C‑G a v pravé si připrav pouze tóny c,d,e,f (šestnáctiny) a zkus je k levé, která bude kvinty hrát jako čtvrťové, přidat. Nesmí se ti to rozpadnout.
- Při cvičení rytmu a zvuku hraj bez pedálu, abys slyšela, kde co držíš a pouštíš. Pedál má snahu „zamáznout“ věci – to néé 🙂
- Cvič jen první 4 takty, dokud prostě nebudou super.
- Klidně si to pro radost, a protože je to prostě hezké, hraj i dál, ale cílem je vytunit k dokonalosti první 4 takty, abychom měli všechny důležité principy hotové a pak je jen aplikovali do dalších not.
- Obecně si nic zatím nehraj rychle, jde spíše o to, aby to bylo přesně, přesná synchronizace etc. Rychlost přidáme postupně pak 🙂
- Práce s pedálem – vezmi v pomalejším tempu, důsledně pedál, aby se tam neslévaly věci.
- Grieg – Waltzer
- Drobné opakování.
- Pouze takty 3−−4 – viz výše, spíše přesně tuty, než nepřesně ostatní 😉
- Synchronizace, prstoklad v pravé ruce.
- Rytmus – počítání prv-ní-dru-há-tře-tí
- Melodie dobře zní nad doprovodem, to je super 😉 Časem ještě uklidníme pravou ruku, aby se tolik „nemrcasila,“ ale to už pak půjde samo 🙂