AHoj,
- Rozehrátí, uvolnění
- Sibelius Etuda 2
- Takty 1−−16
- Poslední takt přečtený 🙂
- Dynamika a výraz
- p – piano, jemně.
- Neboj se malinko „počkat“ před další frází (prostě tuta etuda je takový souhrn minifrází, které na sebe navazují).
- Levá je hodně zvučná v přiznávkách, neboj se ji zjemnit. Už tam krásně uvolněně lítá nad klávesami, tak ať ještě uvolněně přistane 🙂
- Pedál – čištění v basových tónech, je to o synchronizaci levé a pedálu.
- Prostě ho nepouštěj tak brzy, ale trošku „se zpožděním,“ až bude další tón hrát (během držení tohoto tónu v levé ruce vyčisti pedál – tedy nahoru & dolů za sebou a drž dál).
- Zkoušej si to klidně pouze levou a pedálem. Je potřeba chvilku malíčkem (levá ruka) držet daný tón, aby měl pedál čas zareagovat, jinak se tón rychle utlumí a bude tam „zvuková díra.“
- Takty 1−−16
- 1D Little things
- Prakticky jen zjemni levou, ať tolik nevybouchává rytmus.
- Tony v doprovodu jsou po skupinách – ať z toho není cítit „oddělené tóny,“ ale právě rovnou ty trojice, čtveřice a tak, podle toho, co tam zrovna je (skoro všude jsou jen trojice, takže trojice) 🙂
- Pravá ať je výraznější nad levou (melodie nad doprovodem).
- Je to písnička, takže ano, fakt se to opakuje 🙂
- Od 17. taktu pak je refrén, i kdy přímo ne, ale je to jakési vyvrcholení písničky 🙂
- Prázdné takty „jen s levou“ mají stejnou rytmickou šablonu jako ostatní takty 😀