Ahoj,
- Rozehrátí etc.
- Když děláš kvintu, zkus ruku uvolnit natolik, že ti sama odskočí (v zápěstním kloubu nahoru)
- Defacto je to odražený tón. Dá se pak využít pro různá opakování (až to bude dokonale pod kontrolou).
- 1D – Little Things
- 1. řádek
- Odděl od sebe co nejvíc melodii a kytary (tedy levou ruku) – levá jemněji, pravou nech výrazněji vyznívat melodii.
- 2. a 3. řádek – postupně zase po dvou taktech (malé fráze)
- Zase se ty takty na sebe všelijak napojují, spojme tedy první 4 takty za sebe do jednolité melodie.
- Napojení všech věcí na sebe – pěkně s pedálem, pořád pro melodii platí to, že je „výraznější než doprovod.“ V některých částech (začátek 3. řádku) je hodně harmonických disonancí, ale až to spojíš pěkně plynule, tak to bude znít mnohem líp 🙂 U těchle jednoduchých songů, tedy melodie s rozloženým doprodem třeba, jako zde, se hodně zvýší kvalita zvuku jen tím, že je to plynulé.
- 1. řádek
- Improvizace
- 4 akordy, 1. je C, 4. je G, 2. a 3. je něco cokoliv, co není od „H0“ 🙂
- Melodie využívá tónů z těchto akordů, postupně zkoušeí (pravá ruka s melodií) různé hrátky, rytmické, tóny navíc etc.
- EXPERIMENTUJ a neboj se toho 🙂
- Sibelius
- 1. stránka
- Napojení 2× pvního motivu s tím, že poslední takt v opakování je trošku jiný (jiný závěr).
- Pořádně si stačí přečíst poslední takt 🙂
- Pak už se konečně budeme moci věnovat 2. části od 4. řádku, jupí 🙂
- 1. stránka