Ahoj,
- Uvolnění, rozehrátí
- Akcenty, kvinty & oktávy, spojování pedálem 🙂
- Opakování polyrytmu 4:3 a 3:2, akorát ve vysokém tempu 🙂
- Amélie
- Napojíme detailně 1. a 2. stránku na sebe, sjednotíme tempo a dokončíme 😉
- Přechod na 2. stránku (přechodová část) – více pravé, jsou to dlouhé tóny, ať jsou slyšet a levá je nepřeřve 🙂
- izolované cvičení – vezmi třeba jen první dobu nebo dvě z taktu a tu opakuj a experimentuj, jak se hodí silně tón v pravé, v levé, aby to fungovalo 🙂
- Při hraní silnějšího tónu v pravé právě musí levá rozvinout svůj klid a nezahrát také silně, jinak tón v pravé požere (levé je tam 2× víc v jeden moment)
- Až najdeš vhodnou kombinaci hlasitosi, zkus aplikovat na celý takt, co to udělá 🙂
- Tohle je na hraní na klavír asi nejtěžší, mít pod kontrolou hezké tóny.
- izolované cvičení – vezmi třeba jen první dobu nebo dvě z taktu a tu opakuj a experimentuj, jak se hodí silně tón v pravé, v levé, aby to fungovalo 🙂
- 2. stránka
- Pomaleji, zatím určitě, cílem je plynulost a pravidelnost, aby to rytmicky fungovalo a nezakopávalo.
- Hodně chvátáš v „opakovaných“ částech (oktávový akord, protože se hraje snadno, to je prosté). Takže… to zkus nechat pod kontrolou, ať to má konzistenci.
- Dynamika (hlasitost) platí stejně jako o kousek výše, co je napsáno – levá nesmí pravou přebít, byť má naopak 2× méně tónů než pravá (oproti předchozímu stavu, kdy to bylo opačně). Ale pořád je pravá melodie a levá jen doprovod, který se pořád opakuje.