Heritage
Pecka 🙂 První 2 řádky akorát plynuleji a bude to ok 😉
Další řádky zvlášť oukej, poslední řádek je třeba trošku udělat si pořádek v levé ruce, jinak je to fajn 😉
Pokusme se spojit 3. řádek dohromady. Intenzivní trénink přes 2 takty, dokud nebudou. Pak zase další 2 takty a pak spojit 🙂 Pozor na prstoklad v pravé, nebudeš mít čas úplně vymejšlet “kde co je”, potom 😉
Takže hraj si pořád dál 3. řádek, pozor na béčka a tak, jinak bezva 🙂
4. řádek stále zvlášť, aby si ruce zvykly na prstoklady a na skoky, které tam jsou. Velmi pomalu 🙂 (jako vše)
Bach I.
Třošku by to chtělo přesněji, jinak docela fajn 🙂
Přesnost v obout rukách (opět, per partes cvičení)
Obraty akordů (analýza zahraného akordu)
Akord v základním tvaru – jmenuje se podle svého spodního tónu.
Alterované akordy – používají alternativní intervaly, např. místo v C dur C‑E-G použijeme C‑E-#G – tedy říkáme mu zvětšený a tak podobně.
C Heritage v posledním taktu na 1. řádce jsme rozebírali souzvuk F‑Ab-D‑G, což je tedy zvětšený alterovaný F moll + 9. stupeň, můžeme označit třeba jako Fm(+)9 (například, je více možností, jak který označit, aby to bylo pochopitelné. V jedné skladbě však používáme jeden druh značení, aby v tom nebyl hokej 😀
Příště
Příště tedy zase normálně 🙂