Eliška má všechny informace, které má mít, pracuje svědomitě a samostatně, což je velmi pozitivní.
Ohledně samotných věcí, které bych vypíchnul:
- Je potřeba, aby se naučila hrát stupnice či tónové řady oběma rukama i nahoru a dolů – zatím to zevrubně cvičí pouze „od sebe“, aby měla stejný prstoklad, co řad unisono se nechce pouštět a dá to trošku přemlouvání.
- 2 skladby, které má ze ZUŠ, ať cvičí tak, co má od paní učitelky, jedou dobrým tempem, vypichují dobré věci.
- Ať si zkouší experimentovat (ale ne moc do „šílených rovin“, pouze lehce) s rytmem – v jedné ruce čtvrťové, v druhé třeba osminové, ať si to počítá nahlas, zkouší přehazovat ruce, např. za sebou zahrát 4 takty, kde v levé má čtvrťové a v pravé osminové, druhý takt opačně levou a pravou, 3. takt zase takto a podobně. Je potřeba naučit ruce více se rozdělit, toto tomu pomůže.
Nelze komentovat, ale trackbaky a pingbacky budou použity a přidány.